Tło 1

NAJCZĘSTSZE PYTANIA / FAQ

Tak. Prześlij zapytanie mailem opisując szczegóły produktu lub skontaktuj się z nami telefonicznie. Otrzymasz informację czy możemy zrealizować Twoje zlecenie.

Tak. Przygotowujemy projekty graficzne, również 3D.

Możliwość anulowania zamówienia istnieje tylko do momentu akceptacji plików do druku lub projektu do realizacji. Z uwagi na fakt, iż realizacja zlecenia rozpoczyna się z chwilą akceptacji plików lub projektów, a są to rzeczy nieprefabrykowane, produkowane według specyfikacji klienta, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.

Większość produktów, przede wszystkim tych, które wymagają montażu dowozimy sami. Zlecenia można również odbierać osobiście lub zamówić dostawę kurierem.

Niezbyt duże pliki można przesyłać bezpośrednio na adres mailowy, większe - poprzez stronę internetową np. WeTransfer.

W przypadku druku można dokonać zmian tylko jeśli dana praca lub jej część nie została jeszcze umieszczona na maszynie. W szczególnych przypadkach można jeszcze wstrzymać druk, ale może się to wiązać z dodatkowymi kosztami, takimi jak przygotowanie maszyn pod dany druk. W przypadku zleceń nie związanych z drukiem, jak np. kasetony, litery,figury, można dokonać zmian, ale zostanie doliczony koszt zużytych już na rozpoczęcie zlecenia materiałów.

W plikach przesłanych przez klienta jako docelowych nigdy niczego nie poprawiamy i nie zmieniamy. Nie sprawdzamy również błędów ortograficznych czy merytorycznych. Jedyne co możemy zrobić na życzenie klienta, to korekty techniczne np. dodanie spadów czy przeskalowanie projektu. Jeśli to my przygotowujemy projekt, po przesłaniu do klienta i jego akceptacji również już go nie sprawdzamy, dlatego tak ważne jest, aby klient dokładnie sam to zrobił.

Tylko w formie do podglądu. Projekty zapisane w programach graficznych możemy udostępnić tylko jako odpłatne zlecenie.

NA SKRÓTY
POMOC
ARCHIPELAGIA